20 січня 2011 р.

Солт(SALT)



Вчора ввечері хотіла трохи відволіктись і подивитись якийсь фільм..Думала, передивлюсь Гордість і упередження..Але не знала з якої екранізації почати і яка краща...Зайшла на кілька сайтів онлайн фільмів і,чи то мені так везе чи ні,але того фільму не було..Жодної (!) екранізації..Трохи була розчарована..Але подивилась новий фільм "Salt"  Філіпа Нойса..

Бойовичок..Я не дуже люблю Джолі як акторку,але фільм доволі непоганий..Він розповідає про російську шпіонку яка працює в ЦРУ..Найголовніше,що мені було цікаво що убде далі...І на кого вона насправді працює..Був один момент,який мене дуже вразив,повязаний зі смертю одного з персонажів..=(

Пару кадрів:










Але хто вона і чим закінчиться,до самого кінця  я не знала..Цікаво було дивитись і рада,що попала саме на цей фільм.

2 коментарі:

  1. Анонім20.01.11, 10:07

    Дивилася цей фільм наступного дня після прем'єри - скажу чесно, та сама Джолі у "Ларі Крофт" мене більше вразила.
    Не до кінця зрозуміла певні моменти з фільму, але деякі кадри запам'яталися.

    ВідповістиВидалити
  2. Ахах, я Джолі тут не впізнала... О_о
    Я б хотіла подивитися цей фільм, але зараз намагаюся подужати екранізацію "Нотаток Смерті" (а там три частини), і пообіцяла подивитися "Мементо", а часу якось нема. =(

    ВідповістиВидалити