30 січня 2011 р.

Eight Below(Білий полон)

Ах...Цього року потягнуло мене на фільми..По мірі можливості буду писати свою думку про той чи інший фільм..Бо дивлюсь багато,не встигаю навіть описувати..
 Ну от черговий фільм..Не новенький (в 2006 році випущений..).То певно я дивлюсь фільми або коли його більшість моїх знайомих передивилась,їм сподобалось і  тому їх радить..Або випадково натрапляю..І дуже рідко на якісь новинки,здебільшого щось випущене пару років тому..
                                                                   Білий полон

  Отже, Білий полон.Хто любить простори Антарктики, де дуже багато снігу і льоду,цей фільм саме для вас. Для мене головне,щоб фільм викликав хоч якісь емоції..А коли не цікаво,фіг я буду дивиитись до кінця..Це один з тих фільмів,який справив на мене враження..Справді такі емоції при перегляді більшості фільмів в мене рідко виникають..Але дійсно закрученого сюжету там немає.. Там взагалі як такого розвитку сюжету мало..Тому фанати спецефектів мушу вас розчарувати =)Але цей фільм більше для душі..Коли ти переживаєш разом з героями,то найголовніше для фільму..от і я в певні моменти так сумувала з головним героєм,що мені аж дивно була з себе..Вроді фільм нічого особливого,а мене заділо..
Слоган фільму : The Most Amazing Story Of Survival, Friendship, And Adventure Ever Told.
Дійсно файний фільм, хоча без динамічного сюжету =)
Я б сказала,що це розповідь про вірність і відданність собак головному герою і навпаки..До речі,фільм знятий на реальних подіях..
Головний герой - симпатяшка Пол Уокер=)
Ну і ще паро кадрів :









Немає коментарів:

Дописати коментар