27 січня 2011 р.

Бувай СЕСІЯ ! =)

Підійшла до кінця ще одна сесія...Я думала,що напишу тут більше про її здавання..Але є ,як є..Підбиваючи підсумки ,можу здивовано сказати..Вона пройшла легко і майже на позитиві..З зимовими сесіями мені щастить..Здаються якщо не легко,то посередньо..Жаль про літні сесії такого не можу сказати..Вічно якісь проблеми .Негативні емоції..Чи то весна на мене так діє?
Звичайно,в переддень екзамену ти розумієш ,що нічого не знаєш. Всю підготовку ти ніфіга не робила...І от завтра екзамен ..Треба щось вчити..Ще великим стимулом є прийти на консультацію- побачити усміхненого викладача,який питає чи  все ви вивчили..Як на мене ,то питання то справді абсурд.Одногрупники,такі як я,починають переживати,а що ж буде завтра..Головне взяти себе в руки..І готуватись..Бо переживання нічого не дасть..
Отже,кінець сесії..Підсумок ще одного семестру.Практично за цей місяць можу згадати,те що я подивилась кілька справді хороших фільмів і здала  добре 4 екзамени =) Не густо ,як то кажуть..Але файно,що здала добре..
 Сесії кінець,можна трохи відпочити =)
 А там почнуться нові предмети,нові викладачі,нові емоції..Весна кінець кінцем..))

п.с.Надіюсь цього літа щось зміниться і я здам без проблем літню сесію..

2 коментарі:

  1. Анонім27.01.11, 12:35

    Вітаю із закінченням сесії)
    Бажаю, щоб літня була в сто разів кращою та легшою!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую..=) Буду надіятись..Через півроку буде видно)

    ВідповістиВидалити