13 січня 2011 р.

Сесія

УРА =) Я здала перший екзамен..Хоч це було вчора,але я ще не відійшла..Кажуть до першого екзамену можна найкраще підготуватись,бо є найбільше часу..Угу,відніміть святкування Нового року і Різдва..+  післяріздвяні дні..і  що лишається?? Всього лиш декілька днів..і якось атмосфера свята не дає нормально повчитись..=)  Буває просто лінь ..але все одно я рада,бо здала файно))

і ще кілька слів про сесію..для когось це справді напряжний час..Коли ти на собі відчуваєш наслідки того,що не робив цілий семестр..або,навпаки,коли ти старанно вчився і  "збираєш плоди"..От для мене як і для багатьох,екзамен -дуже непередбачувана річ..Бо можна зрозуміти і вивчити все,крім якогось питання..І будьте певні то питаннячко вам попадеться..Але то вже більше до везіння..=)
А буває знаєш всього лиш кілька питань і вони тобі попадуться..От і є такі везучі люди..
Дехто скаже а якщо вивчити все-все..Хм..Я в таке не вірю..Бо все одно знайдеться те,чого ви не знаєте..І як правило,викладач знає про ті точки незнання))І сам вирішує чи вас питати по них..
Найбільше мені подобається фраза -" Якщо  здам цю сесію,то з наступного семестру починаю вчитись"..На прикладі знайомих можу сказати,що з кожною сесією я чую ту фразу не рідше,ніж попередньої сесії..Тому вчитись треба ,хоч трохи і якби не було лінь..Але протягом семестру..Тоді на сесії буде легше=) 

Отже, попереду ще 3 екзамени..Побачимо як воно буде..Треба вчитись=)

Немає коментарів:

Дописати коментар