17 квітня 2011 р.

Музичне

Ну якщо минулого року я відкрила для себе в музиці HURTS,то цього року одним із претендентів на відкриття 2011 для мене є Bruno Mars.
Жаль,що не попала на концерт HURTS в квітні в Києві.По-перше пізно дізналась і  ціни на білети на концерт вже були захмарні.А по-друге пертись аж в Київ..Не дуже хотілось..Жаль,надіюсь,вони у Львові ще будуть =)

Щось я відійшла від головного..Отже,Бруно Марс..Дивно,мені рекомендували його дехто із знайомих..Але чогось не хотілось відкривати ті ссилочки і дивитись хто то є..(* Можливо ім'я відштовхувало ..А може асоціації з фільмом Бруно..))))) *) Але дивилась Греммі і тут бац..Почула його виступ вживу..І сподобалось..Найбільше те,що коли передивилась його кліп і виступ вживу..Вокально практично те саме...І це радує..=) Можливо,дуже попсовий,але мені подобається ..))) Харизма  і голос точно є..Ну і посмішка )))
Пара відео :


Оце відео я  дуже люблю,а пісню ще більше =)
Ну і виступ вживу (більш акустична версія попередньої пісні) і просто якась презентація під гітарку :

Немає коментарів:

Дописати коментар