3 квітня 2011 р.

Сон

Ух..Вихідні так скоро проходять..Я навіть не встигаю відпочити.Два дні як година..Чому так? З понеділка чекаєш вихідних,а тут знов понеділок..
Якщо так подумати,то мала на меті на цих вихідних нарешті(!) виспатись..Дивне бажання,але справді так є..Я не пам'ятаю навіть,коли я висипалась.То заснути не можу, то ще щось.Сон- це розкіш..
Тішусь з того,що я справді добилась свого..І хоч це маленька подія,але я виспалась..І сьодні цілий день з того тішилась.Отаке-от.
Надіюсь,через пару днів не буде отакого:

п.с.Бажаю всім гарного і міцного сну..Тоді  і день файно проходить,бо купа сил є))

3 коментарі:

  1. Анонім04.04.11, 00:48

    о, ЦІЛКОМ ЗГІДНА, ЩО ВИХІДНІ - ТО ЯК МИТЬ. А СОН ДЛЯ МЕНЕ - ТО НАПОТРІБНІШЕ, ЩО ТІЛЬКИ БУВАЄ. ПРИНАЙМНІ ЦЕ Я ПОЧАЛА УСВІДОМЛЮВАТИ ПІСЛЯ ДРУГОГО КУРСУ))
    БАЖАЮ ПОБІЛЬШЕ ВИСИПАТИСЯ, МАТИ ГАРНИЙ НАСТРІЙ НА ЦІЛИЙ ДЕНЬ! )

    ВідповістиВидалити
  2. Сон це круто... оу та, мені це ближчим часом не світить.

    До речі, чого така тема хмура? постав якесь сонечко на бекграунд :)

    ВідповістиВидалити
  3. Вона не хмура..Вона трохи лісова))

    ВідповістиВидалити