23 серпня 2017 р.

#1 Стівен Кінг 11/22/63

Про книгу:
- паперовий варіант
- тверда палітурка
- роман
- видавництво "Клуб Сімейного Дозвілля", Харків
- 2012 рік
- 896 ст.

Коли мені рекомендували цю книжку Кінга, я відмахувалась, бо перед тим читала "Історію Лізі" і не зайшла вона мені..Ніяк..Я її довго мучила.
Але ця книга дала мені кардинально інше враження про Кінга. Можливо, через те, що  в мене не було очікувань стосовно цієї книги. Вона мене вразила..

"Things do happen for a reason, but do we like the reason? Rarely."

Почну з назви "11/22/63". Для мене ця назва вже вказувала на містику, бо хто буде називати книгу якимись цифрами..Так-так, я не знаю дату смерті Кеннеді..Сором мені, тому назва для мене була просто набором цифр.
Історія про 35-річного вчителя англ. мови і літератури Джейка Еппінга і як його шкільне завдання змінило все його життя.

"We never know which lives we influence, or when, or why."

Якби ви мали доступ до часового порталу? Ви б намагались щось змінити в минулому?
Думаю, що так.. Хоча б раз, хоча (не факт, згадайте фільм "Ефект метелика"), знаючи, що це може привести до гірших наслідків, змінити майбутнє.. Ризикнули б ви?

А Джейк ризикнув.
Дуже цікаво описані подорожі в часі, зміни минулого і його вплив на майбутнє..Чи варто міняти минуле? яке б було майбутнє, якщо деякі люди були б живі?

Питання вибору, бо ж відомо, що одні події впливають на інші і це безповоротно.

"...stupidity is one of the two things we see most clearly in retrospect. The other is missed chances.”"

І ще прекрасна сюжетна лінія кохання..Не проста, але розкрита на всі 100%

А ще передісторія вбивства, які події вплинули на рішення Харві Освальда вбити Кеннеді?Цікаве трактування подій, яке не залишить нікого байдужим.
Книга з кожною сторінкою ставал все цікавішою. Просто неймовірно, коли пазли складаються,
коли окремі лінії переплітаються в один клубок і стає зрозуміліше. Чи змінить Джейк майбутнє?

Книга не маленька, але просто must read.
Початок моєї любові до Кінга? Побачимо)



Немає коментарів:

Дописати коментар