24 грудня 2011 р.

Паранджа страху

Кожен з нас чогось боїться.Це почуття охоплює кожну клітину тіла і душі.А для них, ЖИТТЯ-це суцільний СТРАХ.Кожен день, безперерво.В них немає нічого - ні прав, ні свободи, ні допомоги.Вони повинні підкорятись спочатку батькам, потім чоловіку. Замкнуте коло.Життя у постійному страху. Не будеш підкорюватись-помреш.



Ця книга поки  що найкраще, що я читала за останній рік.
Ні не так, ця книга- найкраще, що я читала за останні кілька років.
Не очікувала я натрапити на таке. Однозначно варта уваги, інакше я б про неї  не писала.
Це автобіографічна розповідь жінки, яка народилась і виховувалась в мусульманській родині. Описуються їхні звичаї та традиції, а також безправ'я і беззахисність жінки.
У цій книжці ви знайдете дуже мало позитиву. Вона дуже тяжка в плані емоцій і почуттів.І якщо подумати, що вона автобіографічна, аж страшно робиться..
Як таке могла пережити ця жінка мені в голові не вкладається...
Також в ній описується дуже багато цінностей,а головна з них-любов.І головній героїні дійсно бракує того почуття, навіть від своєї власної матері.
На цю жінку випало багато випробувань, але  вона справлялась як могла і не втрачала віри в краще.Я захоплювалась нею, я переживала з нею.Я хотіла знати,а що дальше..
І я прочитала її за кілька годин, але під враженням ходила кілька тижнів.І все одно, книжка  лишає слід в душі..І частково змінює світогляд на такі речі як свобода вибору чи рівноправ'я ы взагалі на життя.
Неймовірна книжка.
Почитайте, надіюсь не розчаруєтесь)!

1 коментар: