12 листопада 2011 р.

Lost time is never found again

Щоб мати те, чого ще не мала, треба робити те, чого ще не робила....
 Дуже крута фраза.Неймовірно правдива..Дехто каже,що для досягнення цілі потрібно бажання.Звісно,потрібно,але не тільки бажання.Ще треба купу всього.
Небажання щось робити - це найгірше.Але чи варто переступати через себе і робити,те що не хочеш,але так треба? Тут дві очевидні відповіді : так/треба або ні.Кожен сам робить  вибір.Вибір..Оце,я вважаю, найголовнішне. Кожного дня ми вибираємо той шлях,який вважаємо за потрібний.Але чи він - правильний, то інше питання..
Ми тратимо купу часу  впусту, без користі.День за днем.І я задумалась,що заважає мені спланувати день так, щоб побільше зробити:
1.Лінь(банально,але так є).Я дуууже лінива особа.Заставити мене щось зробити,то пекло.
2.Сила волі. Це печалька(( Бо її не хватає,отої сили волі.
3.Емоції..ггг..Коли поганий настрій,точно не заставиш шось корисне зробити.
І от на цьому базується бажання щось робити.
Чомусь я завжди,як і більшість,лишаю все на останній день(ніч).Це просто жесть.Скільки обіцяла,що то востаннє і шо? Все повторюється.Нє,щоб зробити наперед і не паритись,всьо лишається на 1 день.Причому,не шось одне,а всьо.Ти чуть не розполовинюєшся,бо все тре здати.І в сумі ніфіга нормлаьно не виходить.І хто в тому винен? Ми самі.Дійсно тільки ми.
І це сумно.Дуже сумно.
Час не повернеш.Треба щось робити.

Немає коментарів:

Дописати коментар