29 грудня 2010 р.

HURTS(моє відкриття 2010 року)

Пісні цієї групи настільки запалонили моє серце,що я не можу виразити словами..Це англійський колектив,який грає в стилі електропоп 1980років..Самі музиканти називають свій стиль «Noir’n'b and doom pop».Дуже харизматичний дует,які несуть свою музику...І якби вони не були щирими,то за такий малий період часу не стали такими популярними.


Ну  і кліпи:
                                                             Моя улюблена пісня :
Найбільш популярна їхня пісня:
                                                      Живе виконання :


                                                 
                                           





п.с.Надіюсь,це не тільки моє відкриття 2010 року..

1 коментар:

  1. Анонім10.01.11, 05:18

    не можу сказати, що вони для мене стали аже таким відкриттям, але здивувало те, що свій перший кліп вони зняли за 20 фунтів стерлінгів(=дуже мало)
    Пісні - спокійні, навіюють гарний настрій)
    До речі,і сам вокаліст непоганенький))

    ВідповістиВидалити