22 грудня 2010 р.

Не фарт сьогоднішнього дня + залежності

Аааа....Сьогодні якийсь негативний день,виявляється що я загубила парасолю(!),ото треба було до такого дожитись..+ зламала флешку  +  не працює скайп +  погода могла б бути кращою..
Мені бракує скайпу,бо можна тупо потриндіти з людиною,яка живе далеко від тебе або не дуже далеко =)  ..можна вирішити якісь важливі питання по навчанню чи ще чомусь..От так мені бракує скайпу..а рік тому я не визнавала його,бо любила ICQ..отака-то залежність від скайпу..

Отут я задумалась , які в мене основні залежності:
1.інтернет ( от коли його нема ти розумієш наскільки ти залежний)
2.солоденьке(цукерочки,тортики,тістечка,шоколад)..День пройшов даремно,якщо чогось такого не скуштувати
3.День без чашки чаю не представляю..Тому чай в почесних рядах
4.Музика..( меломан не меломан,але з піснею по житю).
5.Спілкування(мушу з кимось потеревенити,хоча інколи на самотність тягне)
Так що прожитий без цих речей  день якось не той-во...То я така одна залежна?))

4 коментарі:

  1. Анонім23.12.10, 08:41

    Ти знаєш, раніше я теж залежала майже від половини з вище переліченого. Тепер зі всього того лишилася тільки музика.
    Я навчилася жити без солодкого, Контакту чи аськи(видалилася з обох), а спілкування - останнім часом відчуваю, що живе спілкування мені трохи набридає, бо у всіх завжди купа проблем, і чомусь всі одразу хочуть скинути мені їх. А на блозі собі сидиш тихенько, нікого не чіпаєш - і життя прекрасне! =))

    ВідповістиВидалити
  2. Ну від аськи я відмовилась..але без інтернету ніяк..взагалі..хіба літом,коли відпочиваю десь далеко..Від решта можна відмовитись на день-два ,
    але потім..

    ВідповістиВидалити
  3. М, цікаво, коли людина визнає свої залежності, часом просто немає сили це визнати, але мушу зізнатися, що з усього Вами переліченого, я залежна від усього, крім спілкування (моя вада - я можу кілька днів ні з ким не розмовляти, і самій добре).

    ВідповістиВидалити
  4. Кажуть,що визнання своїх залежностей то це ще не клінічний випадок=)Дійсно кожен з нас від чогось залежний..І я думаю,що спілкування теж дуже потрібне.Звичайно інколи хочеться побути самій але без близьких людей,які тебе можуть підтримати,буває дуже важко..
    П.С. Можна і на ти =)

    ВідповістиВидалити