24 жовтня 2014 р.

Прийшли по-справжньому холодні осінні дні..
Час роздумів, хандри, гарячого чаю і читання книжок..
І списочок книжок в мене величенький вийшов..Тільки час треба знайти, щоб список не тільки не збільшувався, але хоч потрохи зменшувався
Почну з декількох книжок, а далі як вийде.. Отже, за 2 місяці хочу прочитати:
1. Марія Дзюба "БісеріАда або 5 грамів душі"
2. Ремарк "Тріумфальна арка", "3 товариші", "Життя в борг" (глибокий автор; не можу читати довго і багато його, тільки певними дозами;  надіюсь, мені хватить часу і сил на більше книжок)
3. Щось з Кінга ( а оскільки я мало читала Кінга, вибір величезний)
4. Українська класика
5. Закордонна Класика (може "Мастер і Маргарита", а може й ні)
 Побачимо, що  з того вийде))
+ чекаю фільму "Нескорений" (трейлер мене покорив, враховуючи що це біографічний фільм - чекаю)
+ в голові крутиться мелодія пісні Lorde ( містична і загадкова вона мені, не віриться що їй лише 17): пісня з 40 секунди



Немає коментарів:

Дописати коментар